Helt galet!

För ca. en timme sedan hörde jag ett fasligt brummande utanför.
Kan det vara...?! tänkte jag och iakttog en blond kvinna fälla ner flaket för att ta ut ett barnsligt litet paket. Jag gick runt i lägenheten endast iförd Ekens tröja, ty denna vecka har gått i sunkhetens tecken, och fick nu panik. Måste hitta byxor! Hittade ett par jeans som jag drog på mig, men insåg att det var Ekens de med så slet av mig dem och lyckades hitta ett par gröna mjukisbyxor vars färg inte alls matchade tröjan jag hade på mig fast just då ringde det på dörren och jag slängde mig i byxorna. Till detta fett hår och inget smink alls.
Då jag öppnar dörren säger jordens mest likgiltiga kvinna: paket.
Jaha, oj tack, säger jag lite fnissigt och tar emot paketet. Sen står hon liksom bara där och kollar på mig. Tillslut säger hon: ja, du ska ju skriva på också. Jag står kvar tyst ett litet tag tills jag försiktigt frågar: eh, ja, vart då? Då rycker hela kvinnan till och hon räcker hastigt fram ett papper: Just det, här... och så pekar hon på en liten ruta på pappret där jag skriver under, sen drar jag mig tillbaka in i lägenheten och sliter upp paketet så våldsamt att jag bryter av min tumnagel. Där i ligger en mycket liten iPod i en mycket läcker färg. Jag fnissar hysteriskt och kopplar in den lilla manicken i datorn.
Sen följde en himla massa yes, I agree och next i rasande fart. Då allt var klart började jag känna lite på den medan den laddades. Såg att det fanns en film inlagd redan och tänkte att det troligen var en introduktionsfilm, men gissa om jag blev förvånad då jag spelade upp den.
Först ser man någon slags stålbänk och hör någon prata på något språk som jag tror är polska, sen ropar denne något och filmar en tjej i varselbyxor och mössa som med vita handska visar finger åt filmaren och sen försvinner ur bild. Det hela är över på tio sekunder och kvar sitter jag mållös. Har en liten polack tallat på min iPod?! Tänk om han hade svininfluensan! Jag ska försöka få in filmen på youtube sen ska jag lägga upp den här så får ni se. Visst, trevligt att han gjorde en liten check om det hela funkade, men de hade ju kunnat ta bort filmen så jag slipper veta om det! Och att hon dessutom ger mig fingret!
Detta ska någon få fan för!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0