Eken och jag...

...försöker alltid göra små saker för varandra för att hålla gnistan levande liksom.
Jag brukar till exempel baka lite nu och då så han får med sig något gott till jobbet. Ibland skickar jag små sms då jag berättar varför och hur mycket jag älskar honom. Har vi båda lagt oss och upptäcker att lampan lyser i köket, ja då kan jag gå och släcka den så inte Eken behöver göra det. Små saker liksom, det är allt som behövs.

Eken bokar en tvättid till mig klockan sju på morgonen. Tack älskling.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ironi . . ???

2009-10-19 @ 16:01:22
Postat av: lisbeth

Nä, jag tror faktiskt att ni är så där kloka :-)

2009-10-19 @ 18:41:38
Postat av: Sanna

Nog har han gjort gulligare grejer, det lilla livet. Men eftersom han tagit tvätten nästan helt själv de senaste två gångerna då jag varit på gympa så får jag väl ta en tidig morgon!

2009-10-20 @ 11:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0