Toppbetyg!



Ser ni gaddarna? De fick högsta betyg hos tandläkaren idag! Förutom något som ser ut att kunna bli ett hål, som fanns där förra året också, men de hittade ingen öppning så jag klarade mig. Orden rent och fint, bra och mycket bra strömmade ur tandsköterskans mun då hon sökte igenom diverse tänder.

- Och du använder tandtråd va?
- Jaa, då! kvittrade jag.
- Braaa!

Sen så gick jag heeela vägen från tandläkaren till apoteket och till ICA, det var inte dåligt av lilla mig. Var ju duktig igår också, Eken och jag gick runt kyrkön så jag fick en chans och pröva den där lilla distansmätargrejen till iPoden. På ICA var jag jävligt sugen att köpa kexchoklad då jag såg en käring stoppa ner inte mindre en 5 stycken i sin kundvagn, men jag gick hem och sitter nu och gnager på kålrot istället. Inte i närheten lika gott, men det stillar tuggreflexen iallafall.
Nu ska jag ta fram torsken ur frysen till kvällens middag och vika lite tvätt. På återseende.



På promenaden igår. Alla har väl rätt till en liten pause ibland...


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Grattis till hela tänder ! Jag var oxå hos tandläkaren idag, hade inte heller hål, men lite tandsten som dom tog bort. Skönt att ha det gjort !

2009-10-19 @ 18:32:56
Postat av: Sanna svarar Lisbeth

Tack, detsamma! Ja man är glad så länge det blir billigt, annars kan det ju lät dra iväg sånt där...

2009-10-20 @ 11:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0