Turkietresan del 3

Ja, vi kör en kort del tre, så jag kan känna mig lite aktiv ikväll.

Här har vi iallafall hotellpoolen. Här badade jag och Martin åtminstone två, tre gånger. Eken badade väl en halv gång. Varje gång vi kom ut på den djupa delen där vi inte bottnade så satte vår självmordsbenägna del av hjärnan igång en skrattreflex. Där stod vi och trampade vatten samtidigt som vi frustade och fnissade då vi drog kallsup efter kallsup. Samma sak gällde då vi badade i havet, och där var kallsuparna lite saltare och lite obehagligare. 

 

Här ser ni även lite övriga bilder på hotellet. My Home, hette det. Vi bodde högst upp, vilket var ett helvete då hissen var upptagen.




Nej, men nu är det läggdags. Tack för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0