Turkietresan del 1

Så. Nu är det hög tid att jag delar med mig av Turkiet. Innan avresan firades den påbörjade semstern med lite bubbel.



Tågresan påbörjades bra, men fick oss lite dämpade då vi insåg att tåget från gävle mot arlanda var försenat. Efter en timmes väntetid fick vi dock byta till ett annat tåg, och sen var vi åter på väg.



Väl framme på arlanda blev det lite fika, och väl ombord på tåget blev det lite sprit.





Eken såg lite skraj ut i början, men hävdade starkt att han minsann inte var rädd. "Jag kan flyga, jag är inte rädd" hördes ett svagt väsade från min högra sida.




På andra sidan gången bredvid oss satt en tjej och tokgrät av rädsla. Personligen skrattade jag så tårarna sprutade vid trycket som blev vid starten, så jag hoppas att det hjälpte henne lite...



Vi kom fram på natten så då var det bara att lägga sig direkt, men dagen efter gick vi ner till hamnen för att ha ett möte med ving samt se oss om lite.

   

Sen blev det ju så klart stranden.



Nu ska jag käka frukost, så det här får helt enkelt bli del 1 av Turkietresan.




Kommentarer
Postat av: Jossan

Skynda dig med del 2! Jag har bara Sjunde himlen att roa mig med här!

2009-10-15 @ 11:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0