Dagens schema!

1. Duscha, trots att det är det jävligaste jag vet då jag har ont i halsen. Det känns som man blir ännu sjukare då.

2. Åka till Ljusdal och söka jobb. Jag har 1,5 timme på mig att springa runt och fråga idag, så det blir i en lagom dos. Då jag sätter mig i bilen för att åka dit ska jag stänga in mig i mitt skal, bli en glad och positiv arbetssökande tjej utan känslor.

3. Handla med Eken på coop extra, blir storhandling. Dock anser Eken att han kan handla själv men jag vill vara med och styra upp i det här fallet.

4. Sätta oss i bilen och åka hem, komma ut ur skalet och börja gråta hejdlöst.

5. Komma hem och börja mitt bobygge. Garderoben ska sorteras, det ska dammsugas och dammas, gärna skuras. Mycket finns att göra, underbart, det bli min terapi för dagen.

6. Min systerdotter Mie kommer hit. Starta dataspelet hon vill spela, och fortsätta med bobygget.

7. Gå och lägga mig och gråta lite till i mörkret.

DÅ KÖR VI!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Inget dåligt schema det inte! Men varför måste du gråta???

Kram!

2009-10-26 @ 11:04:05
Postat av: Sanna svarar Jenny

För att arbetslösthetsstressen tär på mitt lilla hjärta! Ångesten är oundviklig och dödslängtan flåsar mig i nacken. Men nu vill jag inte framstå som negativ. Jag ska inte gråta allt för mycket. Jag är en glad tjej, som kan få jobb. Andas in, andas ut, andas in, andas ut.

2009-10-26 @ 13:22:24
Postat av: Björn

Du är så äckligt positiv ibland.

2009-10-26 @ 17:51:53
URL: http://folkilsken.wordpress.com
Postat av: Sanna svarar Björn

Skjut mig.

2009-10-26 @ 20:00:06
Postat av: lisbeth

Det är visst ett heltidsjobb att vara arbets-sökande ;-) Heja, Sanna !!!

2009-10-26 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0