Billös och hungrig.

Ja, vi sålde ju bilen. Just det ja. Ekens firmabil kan man ju kanske ta vid enstaka tillfällen då man ska storhandla på ICA och inte kan bära hem allt. Men han är ju på jobbet till 18.30 idag och jag tänkte vara så där perfekt som inga andra flickvänner är och ha middagen redo då han anländer. Men detta innebär att jag måste gå till affären. Det regnar ute. Och är rätt så jävla kallt. Dessutom finns det en risk att de säljer ljung där och jag behöver pynta i min blomlåda jag just köpt. Och köper jag ljungen så måste jag bära hem dem också ju, vilket innebär på tok för många kassar för en liten flicka. Hade jag haft iPoden nu hade jag nog kunnat se det hela som en musikfylld höstpromenad, men nu tar det emot något. Någon som ska till ICA idag kanske?




Kommentarer
Postat av: lisbeth

Hihi ! Man kanske alltid skulle vara tvungen att GÅ till mataffären, det skulle nog hålla nere matkontot ganska rejält ! För tungt att bära hem alla impulsköp ;-) Fast med 4 mil till ICA, så känns det liiite jobbigt..

2009-10-12 @ 12:51:51
Postat av: Sanna svarar Lisbeth

Jag tror nog inte att det hade hjälpt mot mina impulsköp, dem kan jag inte bekämpa! Därmot hade jag fått en massa träning av dem, så något gott hade det ju kommit ur det hela!

2009-10-13 @ 11:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0