Bil och promenader

Nu är Eken åter bilägare och jag kommer åter kunna parasitera hejvilt! Eken undrade om jag ville vara med på bilköpet och jag sa att visst, vi kan komma på en avbetalningsplan grundat på min nuvarande inkomst. Detta gör att jag nog kommer vara fullständig delägare vid 65år! Så nej, jag vill inte äga den, bara köra den.
Hur som helst är jag ju hundvakt idag, och detta har gjort att jag promenerat oförskämt mycket. Jag försöker trötta ut hunden men med handen på hjärtat kan jag nog erkänna att det mest är jag som blir uttröttad.
Sebastian kom över idag igen och följde mig på en av långpromenaderna, sen gick vi in och spelade condemned och skrek likt två små skolflickor nonstop i två, tre timmar.
Jag som anser mig vara en utmärkt värd dukade fram godis och chips till den lilla gästen, men eftersom han tydligen börjat gymma och inte äter vad som helst så fick jag helt enkelt sopa i mig allt sådant själv.
Sååå, det blir nog ett par långpromenader med hunden även imorgon som det ser ut...


Kommentarer
Postat av: Flanders

vilken tuffing :)

2009-10-26 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0