Varför jag inte bör bli mamma. Del 1.

Just i detta nu står det en unge ute i trapphuset som har upptäckt den förträffliga ackustiken och nu prövar sin röst. Detta har pågått ett tag nu. Det är inte sång, det är nog barnet för litet för, utan det är en himla massa enformiga A:n. Det jag helst av allt vill göra är att springa ut, ta tag i barnet och lyfta upp det framför mig och sen skrika AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA i dennes ansikte. Sen släppa barnet i stengolvet, leta upp mamman och och ge henne samma behandling för att hon inte verkar göra något för att få tyst på barnet. Detta är alltså min första impuls som jag än så länge lyckas kväva. Innerst inne vet jag bättre. Men lusten finns där.


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Så vill man tackla andras ungar ibland... Det är bara sån skillnad med ens egna barn ;-)

2009-11-30 @ 17:53:11
Postat av: Jenny

Hoppas det...med tanke på att det oxå är min första reaktion ;-) ha ha ha

2009-11-30 @ 21:40:24
Postat av: lisbethertejpen till ;-)

Moahaha !! Kan gissa vad du tänkte använda silvertejpen till ;-)

2009-11-30 @ 21:51:55
Postat av: Jenny

När kommer del 2 ???

2009-12-01 @ 18:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0