Vad jag gjorde igår.

Igår då jag stigit upp ur badet började jag piffa till mig lite, sen drog jag och Eken ut och åt kinamat. Efter att vi avnjutit våra tre små rätter gick vi in på macken och hyrde Brüno, vilket ledde till ett par timmar av "skämms-skratt". Då filmen var slut, tände jag lite ljus sen åkte räkor och vitt vin fram och så kollade vi på Vänner.
Ingen dålig lördag va?

Därför uppdaterade jag inget på eftermiddagen, på nått vis kände jag mig skyldig att redovisa vad jag gjorde egentligen. Varför, egentligen? SKA DET VARA SÅ HÄR?!



Ni och jag. Jag är trädet, ni är mossan som parasiterar. Jobbigt, men jag blir lite finare.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fniss!! ;-)

2009-11-22 @ 11:30:02
Postat av: lisbeth

Hihi ! Både trädet och mossan är ju vackra, var och en på sitt sätt ;-)

Ännu ett foto-konstverk :-)

2009-11-22 @ 14:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0