Typiskt

Igår kväll då jag stod i duschen så slog det mig att jag skulle till arbetsförmedlingen idag. Tyvärr så hade jag tappat bort lappen och glömt tiden så jag trodde att jag skulle få åka upp vid tio då de öppnade och hänga där tills min tid infann sig. Jag började smida planer om hur jag skulle komma ur det hela och tänkte att jag ringer klockan tio då de öppnar och frågar när jag ska vara där, och säger de tio så säger jag att jag är sjuk. Som tur var såg jag sen att de hade telefontid redan klockan åtta och bestämde mig för att ringa då, få tiden och dyka upp klockan prick! I morse när jag vaknade var jag sjuk. Ringde dock klockan åtta och sköt fram min tid till december. Typiskt, där fick jag.

Idag ska jag ta det jävligt lugnt, måste dock röja upp mitt skrivbord eftersom lappletandet har fått min lilla arbetsplats att se rätt så bedrövligt ut. Nu frukost och misär.

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Hoppas misären dunstade bort efter frukosten :-)

2009-11-16 @ 12:46:37
Postat av: Sanna svarar Lisbeth

Frukost brukar lösa det mesta.

2009-11-17 @ 10:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0