Träningsvärk och för mycket sömn.

God morgon.
Har sovit lite för länge idag tror jag, känner mig helt slut! För att inte tala om mina axlar som fick en rejäl omgång på gympan igår, detta gör att jag är tokstel i hela överdelen av min lilla kropp, speciellt nacken. Känner att magen stax också kommer börja ömma, så fort jag vaknat lite mer bara. På ett vis gillar man ju träningsvärk, men märker att det tar liksom, men fan när man knappt kan röra sig så kan man hålla sig för skratt.
Hade planer på att ta en promenad idag, kanske till och med bli så tokig att jag joggar lite, men det ser ut att vara vidrigt kallt ute så det är möjligt att jag skjuter lite på det hela.
Nej, nu känner jag att det är dags att peppa till och börja den här jävla dagen någon gång. Först ska jag kolla min tvättid, bokade en till idag, men nu när jag tänker på det får jag för mig att jag bokade in den första vilket var igår. Tokigt. Måste checka av det, sen ska vi se åt vilket håll jag vill ta den här dagen. Antingen sätter jag på lite lugna toner och kokar en kopp te och sätter mig för att läsa, eller så dansar jag runt till def leppard hela morgonen, vi får se. Absolut först av allt: MORGON-ÄGGEN!




Kommentarer
Postat av: lisbeth

Vad vore morgonen utan ägg ?? Efter ett par stycken är man redo för dagen :-)

2009-11-02 @ 11:48:33
Postat av: Sanna svarar Lisbeth

Sannerligen! Och så en kopp te på det! Världsklass!

2009-11-02 @ 14:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0