Osmickrande.

Så här va. Att ta kort med blixt är inte alltid smickrande. Det lämnar ofta efter sig resultat som dessa:



Fruktansvärt otrevligt. Men så idag när jag surfade runt på diverse internetdagböcker så kom jag över en fiffig grej, nämligen en diffuser för inbyggd blixt. På kaffebrus kunde jag också få tag i tre stycken olika färger för ynka 200 kronor. FRAKTFRITT OCH ALLT! Kanske är det bara skit och jag blir grundlurad, men jag tror på det här, min vänner. Så ni väntar vi med spänning på det lilla paketet. Hurra.



Kommentarer
Postat av: lisbeth

Blir spännande att se ! Och oj, va du är snygg i håret !!!

2009-11-11 @ 18:17:06
Postat av: Sanna svarar Lisbeth

Ja, nu har den skickat den så den kommer väl på måndag, hade dock hoppats på att ha den innan helgen så jag kunnat dokumenterat kräftskivan på bästa sätt. Nåväl, sånt är livet!

2009-11-13 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0