Onsdagsgympa, hurra hurra!

Åh, nu måste jag få hylla onsdagsgympan också! Satan i gatan vad jobbigt det var idag, svetten lackade som aldrig förr. Vissa stunder ville jag både kräkas och svimma, då jävlar tar det bra! Gympafröken var lite jävlig och bytte ut Saras och mina hantlar mot en modell tyngre. En viss skillnad blev det då ja.
Räknar med saftig träningsvärk imorgon med, bring it on säger jag bara. Detta borde ju hjälpa lite till beach 2010, annars jävlar.

Imorgon blir det ljusdal med Phäntie och Sara, storhandling står på schemat då kylskåpet är skrämmande tomt just nu.

Nu blir det ett varmt bad och lite tända ljus, samt ett stort glas vatten för att kompensera för all vätska som förlorats ikväll! Det är jag värd! Hejmäer!

 


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Det ÄR jobbigt med träningsvärk ! Man får väl använda den som motivation att fortsätta träna ;-) Var själv och tränade på gymmet igår, hade sk-t ont överallt på kvällen sen. Straffet för alldeles för många uteblivna gym-pass senaste 2 månaderna !

Heja oss !! :-)

2009-11-26 @ 21:28:07
Postat av: lisbeth

Vacker bild, förresten ! Igen ! :-)

2009-11-26 @ 21:34:47
Postat av: Björn

Du måste sluta uppdatera så här ofta, Sanna. Vi hinner inte med.

2009-11-29 @ 14:15:52
URL: http://bjornnastet.com
Postat av: Sanna svarar:

Lisbeth:

Ja, det är skönt att få känna att man lever ibland. Ikväll blev det tyvärr ingen gympa, behövde laga mat och kolla på film med Eken eftersom han blir borta hela veckan nu... Men på onsdag, då jävlar!:)



Björn:

Vänta du bara, här jävlar kommer det att uppdateras, håll i hatten!

2009-11-29 @ 22:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0