Läggdags.

Eken kommer jobba sent ikväll och jag känner att jag inte orkar med så länge till, vilket är tråkigt eftersom jag ville visa honom nya frillan. Jag har iallafall varit duktig tjej ikväll och städat lägenheten, skrivit en jobbansökan samt bakat muffins till honom. Detta väntar honom då han kommer hem i natt:





 Tack för att du finns, står det på lappen.
 Ni behöver inte säga det. MEN JAG VET JU ATT NI TÄNKER DET!
Jag är den perfekta flickvännen. Minus inkomst.
Nu tackar jag för mig och lägger mig. Tack.


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Som sagt, världens bästa flickvän har han, min son :-)

2009-11-10 @ 14:02:53
Postat av: Sanna svarar Lisbeth

Hehe, bara att vänta på att han själv inser det också nu då :)

2009-11-10 @ 23:11:15
Postat av: Jossan

Jag håller ju på och uppfostrar Henrik i hur man är en bra pojkvän/sambo/babys dad, så tack för att du får mig att stå i dålig dager...:P

2009-11-11 @ 09:11:51
Postat av: Sanna svarar Jossan

Men nu tror jag väl! Du verkar ju vara så pysslig och gullig av dig att jag tror jag ligger mil bakom i den "tävlingen". Så tack själv, för i helvete!!! ;)

2009-11-11 @ 10:16:04
Postat av: Jossan

What? Ja, o ja... Om pysslig är samma sak som att ligga i soffan och sortera navelludd så ja. Fast jag har inget navelludd så jag ligger bara i soffan :)Mene... vassego :)

2009-11-11 @ 20:19:56
Postat av: Anonym

Var ju väldigt snällt det där,

men i ärlighetens namn så ser färgen på

muffinsen ut som att du snarare tänker förgifta

honom =))

Men goda är dom säkert!



2009-11-11 @ 20:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0