En inte så pjåkig dag.

Vad döljer sig i den här snygga pärmen då? (Som förövrig ser precis ut som ditt gästrum, Jenny.)


Jo, en himla massa smarriga recept!



Det är nämligen så att lånetiden på svärmors kokböcker börjar gå ut, och listig som jag är har jag börjat kopiera dem. Så större delen av dagen har jag suttit inne i photoshop och knåpat ihop snygga recept. Efter som jag ännu inte har office på min burk så får jag nöja mig med att svära över ps. Förutom detta har jag och Eken tagit en rask promenad och så har jag slängt ihop en mycket god köttfärssås. En inte så pjåkig dag måste jag säga. Detta avslutas med ett gympapass om en halvtimme. Jag tror inte riktigt ni förstår vilken bra dag detta har varit ur hälsosynpunkt, därför ska jag dra det för er extra tydligt.

nr 1: Alla recept jag fipplat med är ur LCHF-kokböcker. Tummen uppp.
nr 2: Vi tog en rask promenad. Hälsofördelar: Boost för blodcirkulation, matsmältning, kondition samt syreintag.
nr 3: Middagen bestod av ekologiska fullkornsmakaroner, köttfärs från lokalt slakteri och ekologiska krossade tomater. Good.
nr 4: Gympa, core. I'm going to be a fit motherfucker!

Förstår ni? Ni kan hylla mig nu.

Kommentarer
Postat av: Gnällkärring

Vid behov av bitterhet i överdos: läs gnallkarringar.blog



Låter mumsigt OCH nyttigt. Bra jobbat :)

2009-11-08 @ 19:40:01
URL: http://gnallkarringar.blog
Postat av: Sara

Hej, vad har du gjort idag då? :D

2009-11-08 @ 19:50:02
URL: http://saransara.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej, vad har du gjort idag då? :D

2009-11-08 @ 19:50:04
URL: http://saransara.blogg.se/
Postat av: Jenny

MYCKET snygg pärm!! :-) Kram

2009-11-09 @ 07:12:41
Postat av: Sanna svarar

Gnällkärring:

Din länk är inte riktigt fullständig. Blogg? Blogspot? bloggagratis? Möjligheterna är oändliga.



Sara:

Hej. Idag har jag...GJORT ALLT JAG SKRIVIT OM I INLÄGGET KANSKE?!!? Jag tänker inte gå in och läsa din blogg, du tycks inte läsa min. HA!



Sara:

Hej. Idag har jag...GJORT ALLT JAG SKRIVIT OM I INLÄGGET KANSKE?!!? Jag tänker inte gå in och läsa din blogg, du tycks inte läsa min. HA!



Jenny:

MYCKET snyggt gästrum, right back at you!;) Puss&Kram

2009-11-09 @ 10:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0