En hyllning till söndagsgympan

Åh, jag älskar söndagsgympan. Nu tror ni kanske att jag ljuger, men så är det inte. Timmen går sjukt fort och då har man givit hela kroppen en omgång. Jag ska aldrig mer tveka inför söndagspasset.Tack Sara för att du drog med mig!
Jag åt lite choklad när jag kom hem också, men det är okej eftersom gympan ger mig immunitet vid sådana små felsteg.
Det var förresten en karl med på gympan idag, vilket var lite utav en nyhet. Ni vet väl vad detta innebär? Nästa gång Sara eller syrran inte kan följa, ja, då blir det mr Ekas som får snöra på sig gympapjucken. HA!
Ja, det var nog allt jag hade att säga. Hurra för söndagsgympan helt enkelt.



Den som vill sponsra mig med nya gympaskor är förresten varmt välkommen att göra det. (Mamma, hör du mig?) Både inne- och uteskor är behövligt, just nu använder jag ett par till både det ena och andra, vilket jag inte tror uppskattas av gympafröken... Förresten har jag en liten fixidé om att mina benhinnor kanske inte kommer göra så ont när jag är ute och går om jag byter skor? Är jag tossig nu? Nåväl, såg ett par inne på team sportia som fick det att kittla lite i magen. Jaja, ni har mitt nummer. Hej mä er.


Kommentarer
Postat av: Sis

Usch! Nu får jag ångest att jag inte följde med

ändå... Jag vet ju hur kul det eg är...

MEN jag rensade mina skafferiskåp iaf!

Så det var inte helt förgäves!

Hittade ett o annat som hade gått ut för ett tag sedan, så det känns skönt!

Huvudvärken har lagt sig och halsont har kommit

ist, yippie yay...

2009-11-22 @ 21:45:31
Postat av: Sanna svarar Sis

Nästa gång då jävlar följer du med! Tog en titt i närvaropapprena och det är läskigt tomt hos dig nu;)

Men var glad att du slipper träningsvärken iallafall, jag känner för att skära bort mina magmuskler idag. Gruvar mig inför imorgon:S

2009-11-23 @ 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0