Eken ratar ostkupan

Syrran, ostkupan gick inte hem!

Min syster kom över med två påsar fyllda med diverse köksprylar hon själv inte ville ha, jag plockade ut det jag fann av värde, alltså en ostkupa och en lökhackare. Ostkupan var lite stor och eftersom vi har ett mycket litet kylskåp så hade jag på känn att det skulle bli lite problematiskt, men jag prövade ändå och stoppade in osten i kupan. Imorse när jag gick in i köket fann jag detta:

Ostkupan på bänken bredvid kylskåpet och osten på översta hyllan upp till vänster.

 


Kommentarer
Postat av: Sis

Det var väl fan!

Du får skänka ostkupan till mor då, hon har ju lite

större kylskåp.

2009-11-24 @ 22:05:03
Postat av: mari-ann

och det var ju synd det är ju en dyr sak,en Tupperware. Har en sån själv.

2009-11-25 @ 12:53:18
Postat av: Sanna svarar Mari-Ann

Jaha, är jag fast med skiten då?! Du använder ju inte din heller. Du behöver inte en till då?

2009-11-25 @ 15:02:12
Postat av: mari-ann

nej det blir trångt, försök lura på Marcus.

2009-11-25 @ 16:10:49
Postat av: Sanna svarar Mari-Ann

Han får väl inte ens in den i köket!

2009-11-29 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0