Calling out for attention.

Loggade in för att skriva ett nytt inlägg och ser att ni inte kommenterat alls det på de två sista där. Visst, te-grejen var väl inte så mycket att yttra sig om, det var mest jag som ville fylla ut lite. Men det andra då?! Här berättar jag om hur duktig jag varit och promenerat, men ni bara sitter tyst utan att säga ett ord. Ni ska höja mig till skyarna då jag berättar om sånt här, annars kommer jag sluta röra mig och bli en sån där som måste transporteras med lyftkran om jag ska någonstans. Vill ni det va? Fy fan.
Jag var ut idag också, trots ett stilla duggregn, om ni nu bryr er. Är lite besviken på min iPod-sensor som ansåg att jag gick en halv kilometer kortare idag, fast jag gick precis samma runda fast åt andra hållet. Brantare uppförsbackar idag, ska ni veta. Höll på att svimma bara av att gå i rask takt upp för en av dem, men just som jag tänkte stanna och vila så beslutade jag mig för att springa upp den sista biten istället. Det här kommer bli vackert, det känner jag på mig. Här måste ni fan skriva något, jag har nu powerwalkat två dagar i rad! Säg bra.



Den här bilden tog jag hos mamma i söndags. Det är frostätna knoppar som inte hann med denna sommar. SÄG FINT!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Duuuuktig Sanna, duktig tjej!!!! ;-)

2009-11-03 @ 18:28:52
Postat av: lisbeth

Heja Sanna ! Klart man blir glad att höra att du tagit dig över såna trösklar, både den vid ytterdörren och den mentala ! Men sen är väl frågan om VEM som ev. skulle önska dig så ont, som att behöva transporteras med kran ; inte är det vi, dina nära och kära i alla fall ! Och inte du själv heller, ELLER ??? Keep up the good work !!! Fotot på blomknoppen är otroligt vackert, ännu en talang du kan utveckla ! Massor av kramar !!!

2009-11-03 @ 18:31:43
Postat av: Björn

Finnt. FAN! Det gick åt skogen... ett så enkelt uppdrag. GAH!

2009-11-03 @ 22:00:26
URL: http://folkilsken.wordpress.com
Postat av: Sanna tackar!

Tack, tack, nu känns det bättre allesammans!



Och till Björn: Vänlighet tar ett tag att öva in, så var inte för hård mot dig själv. Bättre lycka nästa gång!

2009-11-04 @ 06:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0