Bered er på att slås med häpnad.

Jag måste bara få visa en grej. Var nyss inne på HanaPee´s blogg och såg den här bilden jag sett förut, på afp om jag inte misstar mig. Hur som haver så är detta helt sinnessjukt. HELT SINNESSJUKT! Ser ni det jag ser?



SER NI?! SER NI VEM HAN ÄR NÄST INTILL IDENTISK MED?!

Jo det ska jag tala om för er!
DOKTOR GRYM! Från räddningspatrullen, ni vet.
SER NI?!!




Som i sin tur är mycket lik allas vår Leif Loket Olsson.
Inte fullt lika lik som trikåmannen. Men nästan.



Nä, den här gången ljuger jag inte, nu ska jag gå och lägga mig. Tack.


Kommentarer
Postat av: Björn

Det var en ohygglig trio du hittat. Satte just morgonkaffet i halsen, tacksåmycket.

2009-11-10 @ 06:22:50
URL: http://folkilsken.wordpress.com
Postat av: Tove-Li

Haha men du!



Japp på onsdag ska jag komma, inge mer synd nu. Och då ger vi gärnet va? :)

2009-11-10 @ 10:24:03
URL: http://tovvan.blogg.se/
Postat av: Sanna svarar

Björn:

Men visst är det häpnadsväckande?!



Tove-Li:

Klart vi gör! Jävlar om du drar dig ur nu ;)

2009-11-10 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0