A Heartbreaking Message

Jag rekommenderar en sned-lugg.



Kommentarer
Postat av: the puffin

Först blev jag less, inte ledsen men less. Tyckte att det var jobbigt hur hon höll på att klaga på sin omvärld. Förstod inte riktigt varför Susanna vill att jag ska lida igenom det här, undrade om det var hennes generande uppsyn du fann underhållande, (och visst var den underhållande på något groteskt vis men det kunde väl inte vara poängen med hela videon?) men jag höll ut. Och jag är glad för det. Nu funderar jag på om det var kompisen som hon kunde räkna på ett finger eller någon familje medlem som kastade tårtan, kul var det i alla fall. Tack

2009-11-02 @ 11:26:36
Postat av: Sanna svarar the puffin

Jag skulle aldrig göra dig besviken Phäntie. Aldrig.

2009-11-02 @ 14:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0