Min dag? Lustigt att du frågar...

Nja, vad ska man säga? Arbetsdagen gick över förväntan, satt väl i kassan 95% av tiden, och kan nu även plu-koden till satsumas utantill. 3029, that's right, bitches.
Men vad är grejen med purjolök? Jag lär mig aldrig. Aaaaldrig!!! Den koden kommer ta mig fan aldrig fastna. Nåväl, vad är väl detta att deppa över? Jag satt i kassan i stort sett hela jävla dagen och spelade glad och trevlig, vilket också gjorde mig glad och trevlig(?).
Imorgon blir det Falun för mc-köp och grillning med Ali B och dennes bättre hälft, ska bli fruktansvärt roligt. Dock ska jag vara hemma klockan 10.00 dagen efter för att vara barnvakt, men det hinner vi läääätt om vi ska tro Eken.
Så sorry, syrran, om vi inte hinner hem. Life's a bitch och varken IKEA eller Anna-Karin kommer försvinna den närmsta tiden. Det går fler tåg, helt enkelt. Men låt oss nu tro på Eken, så alltså, I'll be there.

Ja, annars då, vad händer i Sannas lilla vardag, undrar ni, och oj vad många komman hon använder, vad kommer Björn  och Lindberg tycka om detta, och pratar hon fortfarande om vad vi tänker eller vad gör hon, det finns inget logik i det vi läser längre, vart ska detta sluta?

Jo det slutar här. Med ett glas vin i mina nya skor. Precis som jag sa att jag skulle avsluta denna dag. Bättre än så här kan det inte bli, tänker jag, men hoppas naturligtvis att det kommer bli det. Varför nöja sig?
Nåväl, nu försvinner jag in i dimman. Take care now, bye bye then.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm... jag kör alltid med 4450 clementin.

Och fan ta eken om ni inte kommer hem på söndagen!!!

Nu ska vi till Ikea så det så!!

Ni skulle ju bara åka över dagen...

Men visst skulle kl bli 11 så fine...

Men tänk han är alltid inblandad när det skiter sig för mig, när du ska ställa upp med något...

Som när vi fick gå hem typ 7 km från torön mitt i natten... Hmm..

Bäst han kommer o filar mina fötter eller nåt annat väldigt snällt snart så han inte får en luv!

2009-05-15 @ 21:35:27
Postat av: Sanna svarar Sis.

Clementin är fel, ty de har inte det nu! Nu är det satsumas de har tagit in, det säger Carina.

Hehe, det var väl inte hans fel att ni fick gå hem då, det var ju jag som hade glömt!

Vi kommer vara där, oroa dig inte syster!

Ses på söndag då, om ni inte redan dragit.



2009-05-15 @ 21:40:45
Postat av: Anonym

Ja ja, ok, säger carina det så är det nog det rätta, hon kan allt!

Men förhoppningsvis har Anna-Karin samma pris på båda numren...

Hmm... ok att du glömt då, men det var ekens ide att åka hem...

Men men, det var ganska skönt att gå hem också, säkert bra för baksmällan dagen efter också!

Men Veronica tyckte inte det för hon hade smala boots så hon hade gigantiska blåsor typ överallt på fötterna dagen efter =)), jag o nilla hade iaf tennis dojjor!

Bra det att ni kommer på söndag så Janne får lite tid för sig själv!

Det gör det nog lättare för mig att komma hem med en hel bunt med kvitton... =$

2009-05-15 @ 22:28:56
Postat av: Anonym

Ps, vi kommer garanterat att ha åkt redan!!

Vi ska stå utanför Ikea när dom öppnar har vi planerat!

Annars kommer vi inte att hinna med allt =))

2009-05-15 @ 22:30:39
Postat av: Lindberg

Ja, du. Igår trodde jag att jag var för trött för att förstå. Idag förstår jag inte ändå. Trevligt att bli omnämnd, dock.

2009-05-16 @ 13:02:53
URL: http://minsvartvitavarld.blogg.se/
Postat av: mari-ann

väldigt vad det dricks, efter jobbet nästa dag iväg på nästa suparparty, dags att byta kamrater, eller så får dom också skärpa till sig. parkbänken är inte så rolig, kallt om vintern, och när det regnar på sommaren,TÄNK PÅ DET.

2009-05-17 @ 13:13:20
Postat av: Mija

Det är ju SKITBRA att kunna plu-numrena på satsumas. Var stolt nu gumman!!



skrattar



Å strunt i purjon.

Alltid är det nån dryg kärring som säger:



- De kostar 19.90 kr kilot..



Aha?

Än sen liksom?

Jag måste ändå ha PLU-numret!!



skrattar



Been there..

2009-05-18 @ 18:20:17
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Sanna svarar

Mamma:

Men mamma, vilka vänner? I fredags satt jag och hinkade själv.



Mija:

Ja, visst är det typiskt?! Jämt försöker de hjälpa, och varje gång måste man förklara för dem hur det ligger till. Det blir tröttsamt i längden...

2009-05-18 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0