OBH Nordica.

Insåg att jag höll på att glömma att äta middag, så jag slängde ihop två klämmackor.
(Förresten, vem är det som har fått mig att börja säga klämmackor? Jag sa jämt toast förut, så du har tydligen haft någonslags inverkan på mig. Hatar att säga klämmackor, vill tillbaka till toast. Du ligger på minus nu, klämmacksmänniska!)
I dessa hade jag fetaost, lite keso för att neutralisera det salta och lite tomat och oregano, mycket smarrigt. Dock så blev mackorna jag använde stenhårda på toppen och vattninga under då keson blötte upp allt. Men för fan, det gick i.



Jag använde min superläckra toaster jag fick från Ekens familj, och den funkar mycket bra. Dock så har den spruckigt upp i ena sidan, troligen på grund av värmen. Detta tycker jag är lite märkligt, borde inte en toaster kunna stå emot värme, det är ju hela grejen med den.
OBH Nordica är det ju också, ska ju vara bra, men jag har nyligen fått höra om en väns big popper, från samma skapare, vars kupa sprack fullständigt under användning! Det kan ju förihelvete vara livsfarligt!
Tänk er Hela familjen Andersson står samlad runt den lilla popcornmaskinen och förundras över dagens teknik.
Snart ska de få avnjuta varma, nypoppade popcorn!
Lycka, förväntan och kärlek fyller rummet, men så helt plötsligt(!) spricker maskinen och glasskärvor flyger åt alla håll! Blod på köksluckorna, tarmar på skärbrädan och en skalp i vasken!
I bakgrunden spelas intromelodin till "Hitta nemo" om och om igen, som familjen hyrt på macken. Det skulle bli en mysig familjekväll, men tack vara OBH nordicas big popper så kommer den lilla familjen Andersson aldrig någonsin få skratta åt den lilla vilsna clownfisken. Tack vare OBH nordica blev Nemo aldrig hittad. Fan ta er OBH nordica!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0