Grillning och nya grejer.

Idag var det morsdag så jag slängde ihop några muffins och drog till mor för att fira.
Efter detta begav vi oss hemmåt för att grilla lite på balkongen. Grannen bredvid blev säkert inte glad över detta, men det blev vi ty köttet blev mycket gott!



Efter det kom jag på att jag ska få finbesök imorgon av miss P så jag satte igång att pyssla lite. Städade och började placera ut alla nya ting jag inhandlat från IKEA.
I sängen är nu bäddad med nytt påslakanset, nytt lakan, två nya vita örngott samt två nya kuddar. And it feels so good.
Rullade ut de nya mattorna så det blir mjukt och skönt att tassa upp på morgonen.
Satte upp lite ramar och monterade ihop den nya lampan som lyser upp så gemytligt där den nu står. Sovrummet börjar ta sig helt enkelt, ska bara upp lite grejer på väggen bakom sängen. Det ska bli en fröjd att gå och knoppa ikväll!



Även toaletten fick sig en liten upphottning med nya mattor, en ny toarullshållare och lite mer färgpassande handdukar på krokarna. En smula fräshare.

    <Före  Efter>

Jag älskar nya grejer. Älskar. Detta är ju säkert skittråkigt för er andra att läsa om men eftersom jag är så fruktansvärt lycklig över mina inköp och är inne i mitt pyssel/städ-rus så kan inget hindra mig från att publicera detta. HA!
Imorgon är det jobb som gäller, så nu ska jag slänga mig i duschen för att sedan däcka.
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0