The troll mother.

Jag blev ombedd av min chef att ställa upp på en liten grej på första maj, och hygglig som jag var ställde jag upp.
De skulle bjuda hem vänner och bekanta från lite här och var, och bjuda dessa på en bit mat samt låta dem gå en tipsrunda. På denna tipsrunda skulle de stöta på en trollfamilj och ja... Det är här jag kommer in i bilden.




Vad gör man inte för konsten!?!?! Låt mig tillägga att jag skuttade runt i den där utstyrseln 3 timmar, på en sjukt varm dag!!!
Behöver jag säga att det tog ungefär lika lång tid samt 7 flaskor blasam för att reda ut det där håret sen?


Att bjuda på sig själv.


Kommentarer
Postat av: Mija

Äsch, vadå...

Du var ju supersöt ju!! ;)



Som gjord för att vara troll..

ler

2009-05-05 @ 18:43:51
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det föll sig naturligt för mig:)

2009-05-05 @ 19:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0