Svärmor, hjälp mig!

Lisbeth, jag står maktlös nu! Kom och ta honom i örat!



Kommentarer
Postat av: lisbeth

Jaadu, vad gör man med en "vuxen" son, som dessutom är envis som en skär gris ??? Kanske väntar tills han blir vuxen på riktigt ? Vilket brukar ske gradvis under åren fram till 25 års ålder...

Kram på dig !

2009-05-11 @ 14:32:45
Postat av: Jenny

Hmmm....säg till han att jag har ju slutat nu, då kan han oxå sluta!!! så det så.

2009-05-11 @ 20:39:12
Postat av: Sanna svara Lisbeth och Jenny

Ja, antagligen så finns det väl inget att göra åt det hela. Och Jenny, ska jag vänta på att han slutar av samma orsak som fick dig att sluta så får jag troligen vänta rätt så länge;)



Puss&Kram på er

2009-05-12 @ 10:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0