Ställd.

Idag har det varit soligt, regnat och halgat. Lite snö och en tornado på det här så har vi tamme fan haft allt.

Har nu ringt bägge cheferna så nu har jag gjort mitt, därför är jag värd min bag in box och ska sitta med denna och invänta mörkret.
Föresten så blev jag helt lurad av chef nummer två. Syster hade sagt till mamma som sagt till mig att de ville att jag skulle jobba lördag och söndag, men någonstans längst vägen blev det ett litet fel i informationen. Error, helt enkelt.
Så jag ringer chefen och säger att lördag kan jag jobba, men tyvärr inte söndag. Detta godtas, men jag skulle ändå inte ha jobbat på söndag förklarar han för mig, men på fredag då? Fredag? Ja, det kan jag, vilka tider? Säger jag utan någon som helst eftertanke.
Om jag lovat någon något på fredag så är jag ledsen, men jag ska jobba då.
Så nu vet ni det, vill ni få ett medhåll av mig ska ni chocka mig fullständigt, då blir jag så ställd och allt jag kan är att ge med mig.



Annars kan det vara rätt svårt att få sin vilja igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0