Slidkrans?

Det här med att mödomshinnan ska byta namn, vad är det för påhitt?
Javisst, there's no such thing as a hinna för slidan, så långt är vi med. Detta är en myt och det är bara en liten hudflik som sitter där, ingen täckande hinna, lite påläst är jag.
Men när man säger slidkrans, som de tycker att denna flik numer bör kallas, känns lite fel.
Jag tycker nämligen att det mer låter som könsbehåring runt omkring slidan när man säger slidkrans, har jag fel?
En krans, då tänker jag på nått vildvuxet. En krans är något en dalkulla slänger runt halsen på första man över mållinjen i vasaloppet. En cirkel av grönska som kan hängas på dörren, på graven eller runt halsen. Mer hårigt än köttigt.
Så nja, jag tycker inte att det passar så bra om jag ska vara ärlig.


Kommentarer
Postat av: Lindberg

Kolla på knappnytt. De har en kontroversiell teori om det hela. http://www.knappnytt.nu/ShowEpisode.aspx?id=13

2009-05-08 @ 21:56:44
URL: http://minsvartvitavarld.blogg.se/
Postat av: Sanna svarar Lindberg

Lysande

2009-05-11 @ 13:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0