Sjuk...IGEN!

Igår kände jag mig lite matt vilket senare visade sig bero på en liten, liten feberinsjukning.
Märkligt, tänkte jag, att jag har feber fast jag inte är sjuk för övrigt.
Idag har jag feber, huvudvärk och lite ont i halsen. Vi började alltså från andra hållet denna gång. Så vi vet ju hur jag kommer få spendera de kommande dagarna. Tummen upp.
Dessutom är mobilen försvunnen, så jag kan inte göra något och jag kan inte prata med någon. På ett vis kan man ju se detta som rätt så skönt, men sjukdomen tar bort mysighetsfaktorn av det hela.
Nej, nu ska jag bädda ner mig i soffan och kurera mig, och ni andra kan väl tycka synd om mig så länge!
På återseende.

Ugång var planerad inför morgondagen, men just nu ser det äckligt mörkt ut på den fronten.


Kommentarer
Postat av: jenny

Jag har pissont i halsen, men jag får skylla mig själv. Har ju hängt över sjuka och skadade i tre nätter nu och då får man kanske lite för mycket närkontakt... Fans jävla skit säger jag.

2009-05-05 @ 13:03:12
Postat av: Sanna svarar Jenny

Vi får tycka synd om varandra helt enkelt! Hoppas du blir bättre snart!

Puss&Kram

2009-05-05 @ 13:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0