Måndag på en fredag.

Mmm, idag är inte en bra dag. Klockan är nu några minuter i sex och solen skiner, fåglarna sjunger och björkarna är frodigt gröna. Om en timme ska jag infinna mig på ICA och jobba i nio timmar. Då jag kommer ut kommer det ha svalnat där ute och, vad vet man, det kanske till och med regnar.
Jag tror jag satt med balkongdörren öppen lite för länge igår för jag har nämligen lite, lite ont i halsen. Om någon träffar på mitt immunförsvar så kan ni ju hälsa det att det vore trevligt om han ville komma hem igen.
Och trött är jag också, måndagskoma fast på en fredag.
Så man kan ju säga att den här dagen inte har börjat bra, men har vi tur så slutar den lite bättre.
Nu ska jag bara lyssna på H&M-reklamen ett par gånger för att tagga till.
Då kör vi då. Som Dr. Shepherd skulle ha sagt om han vore här: It's a beautiful day to sell groceries, people.



Kommentarer
Postat av: mari-ann

jörgen svärd körde bil åt ett åkeri idag fast dom jobbade dygnet runt den här veckan också,började kl 5 i morse,undrar hur han kände sig? men han såg pigg ut.

2009-05-15 @ 16:37:09
Postat av: Sanna svarar Mari-Ann

Jaha?! Bra gjort av honom! Men jag har ändå rätt att klaga, mamma, hör du det?!

2009-05-15 @ 19:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0