Håll koll på fimparna!


Just ja, sista april så var ju Sara och Martin här och lattjade igen. Och ja, ser ni, jag blev coola halsbloss-Sanna igen. Dock tror jag inte att det är något jag kommer ta upp varje gång Eken snusar, I just can't keep up with that man.
Dagen efter så var det ju stökigt och rörigt i hela lägenheten, så detta röjdes upp. Men det värsta då? Det var att under stolen där Sara satt och rökte så stod mina sandaler.



Här bjuder man in dem till sitt hem, och detta är tacken?! Nej, fy fan säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj hade missat länkningen på dom bloggarna, det är snaaart fixat :)

2009-05-04 @ 15:05:01
URL: http://annasara.net
Postat av: Björn

HA! Mina vänner hittar alltid nötter och nötpåsar när jag varit hos dem. Moahahaha!

2009-05-04 @ 19:42:54
URL: http://bjornanstet.com
Postat av: Sanna svarar Björn

Åh, du är så jävla genomond, Björn. Må du aldrig besöka mitt hem!

2009-05-04 @ 19:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0