gjorde förresten...

103cab14d0b9dfbad3465d323f0f36ec.png

gjorde förresten min första paj igår också. det var broccoli och ädelost i den. även den blev mycket god. <br> hur som helst så sitter jag här och funderar på när Björn och jag diskuterade Guy Ritchie och han lyfter fram värsta skitfilmen med Madonna i huvudrollen. detta tog mig rätt hårt då, men nu inser jag: Han var ju gift med henne hur länge som helst! det var ju inte hans fel, hon tvingde honom, naturligtvis! <br> nu känns det bra igen.


Kommentarer
Postat av: Björn

Men du har inte vunnit för det!

2009-05-30 @ 22:30:43
URL: http://bjornnastet.com
Postat av: Sanna svarar Björn

Tyvärr så tror jag faktiskt att jag har det. Sorry.

2009-05-31 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0