Abuse

Jag försöker förklara för folk vad som händer mig. "Varför är då blå på armen, Sanna?" Men när jag berättar så skrattar de bara.
Idag försökte jag nå ut till min gode vän, Sebastian. Sebastian är son till chefen på ICA.

Susanna säger:

ja jag ska ju ringa din far lite senare jag också,.

Sebban säger:

han är en obehaglig jävel

Susanna säger:

chefer är alltid lite obehagliga att ringa till

Sebban säger:

jo

Sebban säger:

särskilt dom griniga

Susanna säger:

hehe precis, och din far är inte att leka med asså

Susanna säger:

jag fick egentligen inte säga det här till någon men....HAN SLÅR MIG!!!

Sebban säger:

hehe

Sebban säger:

hur känner du dig då?

Susanna säger:

Nja, det gör ju att det blir lite jobbigt att ringa, om man säger så

Susanna säger:

man vill ju inte reta upp honom i onödan

Susanna säger:

Jag trivs bäst i kassan, där kommer han inte åt mig.

Susanna säger:

Ibland brukar han göra nått utfall, men då skriker jag: Kunderna ser, kunderna ser!! Och då hejdar han sig och springer in bakom möjlken igen.

Sebban säger:

du har den bästa fantasin i världen

När ska någon tro mig?! Jag klarar snart inte mer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0