Why?

Nu har även gardinerna i data-rummet åkt upp, och även här så är det lite för mycket tyg att handskas med.
De flesta i min omgivning får sy upp sina gardiner, detta är alltså ett relativt vanligt och återkommande problem. Detta får mig att undra varför inte gardin-tillverkarna anpassar sig efter det normala måttet när det gäller svenska fönster, så kan de med monster-rutor specialsy sina egna jävla gardiner.
Har jag inte rätt? Istället för att varenda stackars medelsvensk ska få sitta och nåla, sy och sticka sig i fingret kan väl de tre övriga i sina akvarie-hus skylla sig själva och strula bäst fan de vill med sina fönsterdekorationer.
Det är min åsikt, och jag står fast vid den...tills jag själv får högre tak och större fönster.





Köpte ny blomma idag också, en liten tant-blomma, så nu tycker jag att vi alla skall be för dess överlevnad. Tack.



Kommentarer
Postat av: familjen ekeund

Hej på er. Vi vill bara tacka för en fantastiskt trevlig lördag hos er. Tack för jättefina tårtan och Victor tackar speciellt för sina fina bilar.

Ni har verkligen lyckats med er lägenhet. JÄTTEFIN och Järvös snyggaste tapeter!!!

Ha det såbra. We love you...

Kram

B, K, V, W.

2009-03-29 @ 09:45:42
Postat av: familjen ekeund

Hej på er. Vi vill bara tacka för en fantastiskt trevlig lördag hos er. Tack för jättefina tårtan och Victor tackar speciellt för sina fina bilar.

Ni har verkligen lyckats med er lägenhet. JÄTTEFIN och Järvös snyggaste tapeter!!!

Ha det såbra. We love you...

Kram

2009-03-29 @ 09:46:28
Postat av: lisbeth

Vill också tacka för en härlig familjedag hos er igår ! Kul också att få se eran jättefina lägenhet ! Ni har verkligen lyckats med inredningen ! Vem bryr sig om lite för långa gardiner och såna petitesser ;-)

Kram !

2009-03-29 @ 12:41:36
Postat av: Fredde

Hej allihopa.

Vi vill också tacka allihop för att ni kunde komma så många! kul å ha ett ställe där alla får plats! =)



Och sanna har verkligen lyckats fått till det här stället också! (bästa kvinnan i mitt liv, bah så ni vet)



Vi hoppas väl få råd med lite fler möbler, växter och tavlor så blir det här kanon!



Love Y'all

2009-03-29 @ 17:27:05
Postat av: Sanna svarar:

Ja det var verkligen jättekul att se er alla igen, super trevligt!

Tack också för tipsen om väggorden, Ali B;) Ska klura lite mer på det där!

Och ska ta itu med de långa gardinerna vid tillfälle:)



Hoppas vi ses snart igen!

Kram!

2009-03-29 @ 21:16:53
Postat av: Jenny Butter

Nä men kul ni hade det bra. Jätteskoj. Mmmm visst, jag är ju inte alls bitter. Ville förresten inte ens vara med. Bara så ni vet. Hänger hellre här i huset och tvättar och städar och tvättar och packar ner och packar upp, och så jobbar jag och tvättar lite till... Nä men jätteskoj för er att ni alla träffas och myser ... PUZZZZ

2009-04-04 @ 22:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0