Tisdag/Lördag

Igår kväll var Martin och Sara här och drack lite vin, käkade godis och kollade på skräckis! Mycket trevligt, måste göras om, men nu är jag så fruktansvärt trött...
En ledig dag är underbart men jag vet inte vad jag ska göra med den liksom. Jag slungas mellan eufori och total melankoli, vill göra massor med saker men känner mig ändå så trött.
Imorgon ska jag jobba igen så jag vill göra denna dag av frihet till något speciellt, men jag står maktlös.
Jaja, på torsdag, fredag och lördag är jag ju ändå ledig, jag får väl nyttja de dagarna till något bra istället. Och då är ju Eken hemma också, det ska bli härligt! Bokade till imorse hos frissan för att färga utväxten, börjar nästan se lite grå ut i hårbotten(?!?!) Klockan 0800 på torsdag ska jag vara där. Det känns tryggare den här gången, för nu ska ju inte saxen fram, det spar jag ett tag till.

En annan sak jag upptäckt är att jag är så RUSKIGT öm i nacken och i käkarna, jag måste alltså ha spännt mig väldigt mycket den senaste tiden vilket kanske inte är så konstigt. Jag tycker att någon kan bjuda mig på en riktigt fin utlandsresa så jag kan komma till solen och slappna av lite. Tack på förhand.

Nej, nu känner jag att en liten våg av energi kommer emot mig, kanske bilderna på vita stränder och turkost vatten har något med saken att göra, så jag ska väl passa på att göra något nyttigt.
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0