Tisdag

Är hos mor igen och skulle spana in farmors gamla säng-gavel då vi måste införskaffa en sån. Den var inte så himla fin, men den skulle funka så länge, problemet är bara att skulle jag ta hem den för "så länge" så skulle Eken vägra att köpa en ny för : Den vi har nu funkar ju!
Så jag känner mig lite kluven och vet inte alls hur jag ska göra nu om jag ska vara ärlig.
Hur som helst så är det strålande väder ute och egentligen borde jag ge mig ut på en promenad eller dylikt, men eftersom jag nyss har varit dundersjuk vill jag inte riskera att det tar omtag!

Imorse kom vaktmästaren och lagade lite skåpluckor åt oss, och telefon-killen kom och fixade vår hemtelefon, så nu är det bara internet som fattas för att det ska vara som förut igen.

Skickade även ett mail till min arbetsgivare och sa att jag inte skulle kunna kolla mailen så ofta på en vecka och att de istället fick nå mig på mobilen, sen slog det mig att jag faktiskt inte har mobilen med mig idag... Så jag kanske får bege mig hemmåt snart. Nej men då tackar jag för mig då. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0