The wait for the tapetseringsguy...

Inatt sov väl jag i ca fyra, fem timmar, och är så fruktansvärt trött nu. Det faktum att jag ska jobba klockan 1800 ikväll tar knäcken på mig.
Mina ögon tåras konstant av trötthet och jag vill inget annat än att lägga mig och sova några timmar till, men först måste jag möta upp tapetseraren och se om jag kan få några tips. Han skulle komma vid 0900, och likt ett barn på julafton har jag suttit och väntat vid fönstret för att se hans bil svänga in på parkeringen, men nej han har ännu inte anlänt. Så jag får väl hålla mig vaken ett tag till.
Jag kan inte hänga allt för länge med tapetseraren heller då jag är hundvakt åt en liten hynda med seperationsångest. Så efter en snabbvisit så ska jag springa ner och lägga mig igen och sova lite till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0