Test

Nu har man varit en tur till ljusdal med Sara och gjort slut på några hundralappar. Som vanligt ringer jag Eken och biktar mig då detta handlar och får en djup suck och ett : Jaja, det är ju dina pengar.
Men så kom jag att tänka på att han för nån vecka sen sa att : När du får jobb kan du köpa nästan vad du vill! Och grejen är ju att jag faktiskt har jobbat ihop de här pengarna jag har, ett extrajobb är ju också ett jobb? Och jag har ju faktiskt betalat lite räkningar också så resten borde ju bli "kul-pengar", eller hur?
Så när jag drog upp att han sagt detta så sa han att det låg i mitt tonfall, att jag lät så skylldig när jag ringde. Så vi börjar om. Nästa gång han ringer ska jag låta jätteglad och säga: Hej! Jag har gjort slut på massa pengar och köpt massa roliga grejer!  
Tror ni att det funkar?

Och fy fan för snöslasket! Tina bort fort som satan så våren kan komma nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0