misslyckande...

jag ser smutsig ut, det är vad jag gör... gruvar mig inför imorgon....

UPDATE:

Läser innehållsförteckningen: "Användes i måttliga mängder" Jo jag tackar ja....

UPDATE 2:

Så här ser golvet ut. Förstår ni då hur jag ser ut?



UPDATE 3:

Jag kan inte sluta!!! Jag sprayar på mer och mer för att försöka jämna till det! Övning ger färdighet är mitt mantra och jag blir allt fläckigare och fläckigare! Jag är dömd till att misslyckas. Kom och lås in mig, någon, så jag inte kan skada mig själv något mer!!!

UPDATE 4:

Det kanske inte är så farligt? Det behöver ju inte alls blir så fläckligt imorgon, visst? Nej, det blir nog bra... det blir nog bra...

UPDATE 5:

Skjut mig!

Kommentarer
Postat av: Mija

förlåt att jag flinar...



;)

2009-03-15 @ 18:51:46
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0