Men jag har så ont i halsen!

Imorse vaknade jag med lite väl ont i halsen, så där så man verkligen inte kan ignorera det. Det gör extra ont när man sväljer så nu kan jag inte göra annat så klart.
Blev väckt imorse av Anders som ville att jag skulle gå på balen med honom men jag tackade nej till erbjudandet. Så nu sitter jag här, uppjagad ur sängen och väntar på att mitt te ska kallna och att det, förhoppningsvis ska göra mig till människa igen. Ska ju tvinga mig upp till skolan idag också, så det går inte att ligga i sängen och slöa hela dagen tråkigt nog.
Hoppas ni andra fått en bättre start på dagen!

Jag kallar den: Insidan


Kommentarer
Postat av: brorsan

ääh pjosk!

2009-03-10 @ 17:46:05
Postat av: Din idol

Jag tycker fröken har varit lite dålig på att uppdatera? Har Eken kommit hem tidigare så ni har fullt upp med att ......? Skärpning för fan! Hahaha.. nä men allvarligt, det hänger på dig. Du är dom arbetslösas dagliga underhållning vet du väl! // Idolen..

2009-03-11 @ 15:52:07
URL: http://annasarachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0