Ett livstecken

Åh, ni törstar efter mig, visst gör ni?
Men nu är det så att jag är lite sjuk och har mycket annat som tar upp min tid. Har bland annat sovit några nätter hos min lilla mor och hennes internet är inget man bråkar med i onödan, därav min lilla frånvaro.
Hur som helst så tycker jag att ni ska gratulera mig till att jag är klar med min upp-pluggning av diverse ämnen, så nu är jag mer eller mindre sysslolös. Tack på förhand.

Jag har just stigit upp ur ett bad och mitt hår är blött, så nu tänker jag avlägsna mig för att föna håret, så att viruset i min kropp inte börjar härja ännu mera.  På återseende.



Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jättestort GRATTIS, Sanna !!! Väl kämpat ! Nu kan du väl unna dig att njuta av lite sysslolöshet, innan allt jobb med flytten ? Resten fixar du sen ! Kram !

2009-03-12 @ 09:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0