JOPPH!

Fredag idag, detta innebär sista dagen på ICA på ett tag. Ska jobba 13-19 sen så är det helg.
Ringde Matte som jag ska jobba med nästa vecka och fick reda på att jag ska infinna mig på kontoret/verkstaden mellan 04.30 och 04.45 på måndagmorgon. Vill helst spendera hela söndagen hemma så jag måste åka cirka kvart i två härifrån på natten. Skönt att slippa så mycket trafik iallafall.
Känns lite jobbigt eftersom jag vet att jag har ett gäng mycket slitiga veckor framför mig, men också skönt att veta att jag faktiskt kommer få lite pengar i slutet på denna månad, det har sett mörkt ut annars. Önskelistan har börjat bli rätt lång vid det här laget, så det börjar bli dags att beta av lite på den!

Äh, nu måste jag börja förbereda mig mentalt för joppet. Adjö.




Så här sliten och sorgsen i ögonen var jag när jag kom hem från jobbet igår. Men då hade jag ju varit ute och supit dagen för också. Idag kanske jag ser lite gladare ut när jag kommer hem, vad vet man.
DEN SOM LEVER FÅR SE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0