Trött och topless.

Är nyss hemkommen från stranden med Phäntie P och är helt slut!
När vi fört kom dit så var det äckligt varmt. Jag låg och pustade och ålade mig då jag inte hade tålamod att ligga still. Eftersom vi inte träffats någonting på måndagen så hade vi mycket att ta igen, så vi låg där och spydde ur oss konversationer med våra bröst i det fria.
Alldeles innan vi gav oss ut till stranden för första gången i år så kom Eken och sa något om att det inte längre finns någon lag mot att kvinnor ska få vara topless på stränder. Samantha sa då att hon nog troligen kommer att göra detta, lag eller inte. Ja, varför inte?! skrek jag och så fort vi anlände till stranden for överdelarna av. Eller ja, strand och strand. Det är en brygga vi ligger på och det är aldrig mer än en familj till där då vi är där och de ligger ca. 30 meter ifrån bryggan.
Idag när vi kom dit låg det en mor med sina två barn vid den lilla sandplätten, så jag och Phäntie spatserade förbi för att lägga oss på bryggan. Även idag slängde vi våra överdelar och kände oss friare än någonsin.
En halvtimme senare tog modern sina två barn och gick hem, medan vi låg kvar och jäste. När jag senare slår upp ögonen så ser jag en man komma gåendes med sitt barn. En man, en man. väser jag och vips så har vi båda bytt sida. Vi är kanske inte helt frigjorda ännu, men uppskattar de små korta stunderna av frihet våra bröst får.
Hur som helst så blev det lite svalare längre fram emot  middagstid och en perfekt temperatur uppstod. Även idag badade jag och känner mig mycket stolt över mig själv. Jag badade säkert 45 minuter i streck, det ni. Så nu är jag lite kall, trött och hungrig.
Snart kommer Phäntie igen för att äta middag med mig och sen underhålla mig den tid Eken är på jobbet. Innan hon kommer vill jag gärna hinna städa lite, men energin verkar inte finnas där, och det känns jobbigt. Jag vet inte alls vad jag ska ta mig till.
Jaja, jag får väl börja lite smått, så här blir ju inget rent! Tack.



 

En bild tagen på bryggan i fråga, juni för två år sedan, nattetid.


 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänkte fråga som så om ni är hemma söndagen i vecka 28?? Jag kör upp till Falun på fredagen är där till söndagmorgon, kör TIDIGT så jag får hela söndagen med er?? Är detta lösbart?? Min mor ville gärna jag skulle komma till henne på måndag morgon senast....

Kram! Syster till sin bror.

2009-07-01 @ 16:55:35
Postat av: Sanna svarar Jenny

Låter toppen! Något speciellt du vill få ut av järvsö på din visit? Mer än kvalitetstid med din favoritbror och dennes underbara och oemotståndliga sambo det vill säga?

2009-07-02 @ 09:21:12
Postat av: Jenny

Är ju så klart mycket nöjd med att få vara i eders sällskap, men visst finns det något man bör se eller uppleva som ni vill göra med mig så är det såklart roligt! :-)

2009-07-03 @ 10:48:15
Postat av: Sanna svarar Jenny

Ja, jag började klura på grejer att hitta på men insåg snart att det nog inte finns så mycket att göra häromkring på en söndag... Så, pizza och film?:)

2009-07-08 @ 08:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0