Omstart.

Åh! Solen steker och min hud ömmar. Kom hem från Sveg idag efter att ha hängt lite med Ekens broder och dennes bihang samt deras gemensamma avkomma. Drog till mamma. Kom hem. Tänkte städa. Men.
VILLE KOLLA BLOGGEN FÖRST!
Loggade in. Nu jävlar ska jag ta upp det här igen. Jag älskar ju den. Den älskar mig. Vackert.
Men så rinner allt av mig! Jag har ju inte skrivit på hur länge som helst. Det känns lite tråkigt. Avslaget. Torrt.
OCH INGEN HAR KOMMENTERAT!
Jag ser er i statistiken så jag vet att ni är här. Varför säger ni inget? Jag kan hålla med om att mina inlägg kanske inte leder till några debatter direkt. Det finns inget att säga emot, så att säga. Även jag blir mållös då jag läst det. Häpen. Hänförd.
Men jag känner ändå att vi borde ha någon slags kontakt. Bör jag provocera? Spotta på rullstolsbundna? Sparka på hundvalpar? 
SKALL JAG BEHÖVA VISA BRÖSTEN?!
Nu lägger vi detta bakom oss. Jag blir bättre på att uppdatera. Ni på att smeka mig medhårs. Tummis.


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Men kära Sanna, klart vi ska skärpa oss med att kommentera din härliga blogg ! Vi vill ju inte riskera att du slutar skriva, det är en av dagens höjdpunkter att läsa din (och andra närståendes !)roliga betraktelser av livets vedermödor !!! Så du behöver inte lägga in strip-bilder...vi gillar dig ändå ! Kram !

2009-06-30 @ 00:06:01
Postat av: Jenny

Håller med föregående talare. :-)

Kram! Från en kräkandes skitandes magsjuk Jenny

2009-06-30 @ 09:38:50
Postat av: Björn

Bröst vore najs. Jag bara säger det.

2009-06-30 @ 11:08:45
Postat av: Sanna svarar

Lisbeth:

Tack för de upplyftande orden, det var en fröjd att läsa dem. Hoppas ni har det mysigt i Halland!



Jenny:

Det där lät ju inte alls roligt, hoppas du kryar på dig. En gam har skrikit i mitt öra att du kanske kommer och ärar oss med en visit i sommar? Stämmer detta? I så fall är du varmt välkommen!



Björn:

Två mot en ser mörkt ut. Kanske får vi lösa detta på sidan om på något sätt, jag vet inte. Tack.

2009-06-30 @ 11:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0