Lämnad ensam till att packa.

I natt har jag varit instängd på ett zoo och blivit tvingad till att mata en enorm spindel, då jag egentligen bara ville mata fåglarna. Det var ren panik drömmen igenom och jag vaknade på samma sätt som igår med fruktansvärt stel kropp halsont.

Min dag kommer väl bestå av att packa och att handla mat som jag ska ha med mig. Känns lite så där att behöva åka redan ikväll, men jag måste ju möta upp mina värddjur som jag ska parasitera hos i sommar.

Vart är Eken då? undrar ni. Jo, han är ute och åker motorcykel, tydligen tyckte han inte att det var så viktigt att umgås med mig så här de sista timmarna innan jag åker och blir borta i cirka en vecka. Men hey, han bestämmer helt själv hur han vill göra.


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Ja, här sitter vi stackars övergivna, medan våra respektive mc-nördar är ute och roar sig... Packar gör jag oxå idag, inför min långa cykelrunda nästa helg. Men det är ju inget nördigt över en vanlig cykel, jag trampar ju faktiskt fram den själv, så det så !!! Kram !

2009-06-07 @ 12:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0