Ett bakslag.

Okej, okej, byxorna hade blivit för små. Men inte nog med att de bidrog till the lovehandles from hell, utan de var även för korta, så jag har alltså borde hela jag ha växt både på längden och på tvären....eller så gick jag runt med mindre byxor än vad jag minns förra året.
Hur som haver så måste jag få ett nytt par om jag ska få någon som helst blodtillförsel till mina ben i sommar.

Smällde just i mig en kebab och såg Rock´n´rolla nyss, mycket bra film! Guy Ritchie gjorde mig inte besviken denna gång heller.
Nu ska jag ta och läsa lite ur i form-tidningen så jag kanske kan bli fitt i sommar. Wish me luck and fuck off!


Kommentarer
Postat av: brorsan

upplysningsvis så stavas fit med ett t... kan lätt bli fel annars...

2009-06-07 @ 16:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0