Det är mycket nu.

Åt just en sagolik lunch på hotellet och diskuterade lite grejer med herr och fru chef ang. jobb till hösten.
Var även hem till mor och far och hämtade den där kylväskan så imorgon ska jag åka och handla den kommande veckans föda. Ska se till att pröva varselkläderna också från förra året, inte säkert man kommer i de jävlarna iår!
Blir nog att jag åker imorgon kväll istället för jag måste möta upp med dem jag ska bo hos.
Ikväll blir det film, kebab och mys i alla fall, måste ta vara på den här kvällen.

Äh, nu blir det upp till bevis gällande varselkläderna! Har jag gått upp i vikt så tar jag ut de aggressionerna på Eken när han kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Fredde

Varför slog du mig när jag kom hem för?!

2009-06-06 @ 15:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0