Varför Sanna...

-6e87b88b95c2c0bb4229e6a0d592ab2.png

Varför Sanna inte borde då vistas på vägar del 1:
Jag kan inte ligga bakom andra bilar. Kommer inga omkörningstillfällen så ligger jag tryckt mot bilen framför. Då jag upptäcker att- oj, nu borde jag kanske hålla lite avstånd och saktar ner så märker jag att det andra bilen börjar dra ifrån lite (vilket den naturligtvis då jag saktar in och denne håller samma hastighet, logiskt) och vipps ligger jag på gasen igen för att hinna ta in på det glapp jag just skapat. Detta leder inte allt för sällan till vansinnesomkörningar. Tomma vägar och grönljus hela vägen ska det vara!


Kommentarer
Postat av: SANNAH

Du är farlig för trafiken? :D

2009-07-27 @ 10:23:42
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: lisbeth

Du är alltså en sån DÄÄR ! En sån som vi andra, felfria och perfekta bilförare svär över.. ;)

2009-07-27 @ 17:54:17
Postat av: Sanna svarar Lisbeth

Hehehe, ja det är nog mycket möjligt att jag är den människan. Men en problemfri värld vore väl tråkig? Jag anser mig göra trafiken lite mer spännande:)

2009-08-03 @ 12:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0