Varför jag...

3ca73a4c07fce00f52206729c7cefa55.png

Varför jag ej bör vistas i trafiken del 2:
Jag har civil-snuts-nojja. Alla bilar är poliser. det spelar ingen roll om det är en liten ford fiesta eller värsta sportbilen. Så fort någon dyker upp bakom mig ligger jag och krypkör tills denne kör om, sen börjar jakten, för då måste jag om igen. Detta kan reta den andra bilisten lite, men det kan inte hjälpas, för jag måste se bilen bakifrån för att kunna avgöra om det är en civil-snut eller inte. Att vara så här fruktansvärt misstänksam tär naturligtvis på mig och detta gör att jag helst inte åker bil allt för ofta, till andra bilisters glädje. Gott så.


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Hoppas i alla fall att du sitter i passagerarsätet när du fotograferar i backspegeln ;-)

Kram och välkomna hem igen !

2009-07-30 @ 18:49:22
Postat av: Sandra

Även det där måste vara något genetiskt betingat.. Jag har blivit totalt paranoid sedan min käre far upplyste mig om att civilpoliser inte enbart kör mörka Saab och Volvo. Ibland kör de till och med hyrbil! Så jävla fult! >.<

2009-07-31 @ 14:30:37
URL: http://sandrachristineaxelle.blogg.se/
Postat av: Sanna svarar

Lisbeth:

Hehehe, japp, där körde jag inte. Annars är jag ju självutnämnd mästare på multitasking, så det är inte omöjligt att jag får för mig att fotografera lite även i förarsätet!



Sandra:

Ja, det är fruktansvärt det där. Ett helvete att de ska ställa till det för oss trafikanter. Må de brinna.

2009-08-03 @ 13:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0