Drömskt äventyr...

I morse så frågade Eken om jag ville gå upp med honom, och umgås lite innan han skulle åka. Han är nämligen nu, i skrivandets stund, på väg till sonisphere för att lyssna på Metallica.
Klockan 0600 klev han upp och jag bestämde mig för att börja vakna till. Så där låg jag och gjorde mig lite piggare...i en timme kanske. Sen gick jag upp och la mig i soffan. En halvtimme senare fick jag en puss och en kram sen så var han borta.
Jag låg och kollade lite på tv, kokade lite makaroner som jag vräkte i mig och somnade om.
Under tiden drömde jag en mycket, mycket sjuk dröm.
Jag är på elgiganten och där har de en katt i en monter som jag tror är låtsas för den sover hela tiden. Sen kommer Eken på att den inte alls är låtsas utan en riktig katt, så då börjar jag skälla på personalen och får sen ta med mig katten hem.
Den är mycket svag i frambenen eftersom den levt i en liten monter och mest sovit hela sitt liv, men jag lyckas träna upp den rätt fort. Sen kommer vi in i en annan värld, och katten blir istället till en slags helldog
. (Här tror jag att mitt WoW:ande kan ha påverkat mig) Jag frågar Eken om den kommer ändra tillbaks sig sen när vi kommer tillbaka till den andra världen, och han svarar att han tror det.
Plötsligt är jag i badrummet och tvättar helveteshunden för att den ska bli normal igen och då har jag helt plötsligt två katter, för det var ju det jag räddat
(?!) och går ut i köket.
Här finns två inneboende som helt plötsligt börjar hota mig med pistol. Egentligen blir jag inte så rädd, men börjar spela jätterädd för att lura dem. Dock kommer den ena på mig och säger att jag inte alls är rädd så då rycker jag åt mig mina två pitbulls, som förut var katter, och springer till bilen. Här står en polis och håller på att bötfälla en kille bredvid min bil för att han kört in i en stolpe. Denne man finner då märken efter stolpen på min bil också och säger att får han böter ska jag fan också ha det. Polisen tycker dock att detta är orimligt, tack och lov, men reagerar dock på att jag ska frakta mina hundar utan transportbur. Jag börjar leta runt i baksätet men finner endast transportburar för vesslor. Polisen hjälper mig att städa bilen och jag försöker lägga fram lite snyggt att man kanske kan frakta dem ändå, då jag plötsligt blir attackerad av ett gäng äldre män. Dessa vill sno min bil och mörda mig, och jag får nu slåss för mitt liv.

Jag vaknar upp och märker att jag hela min kropp har somnat på sånt där sockerdricksvis och att jag är toksvettig. Vad betyder detta? Vad kan jag göra för att undvika dessa drömmar? Är det nått fel på mig? 
Någon som vet vart jag kan söka hjälp för detta?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det är nåt fel på dig...

Svar: Ja =))

2009-07-17 @ 21:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0